right now
2010-04-25 @ 21:48:00


Hej jag sitter och sjunger med i hela det här stycket.
normalt?
ohyes.

natti natti.

Madde skrev:
2010-04-26 @ 09:32:46

Okej, har du någon särskild tatuering som du vet att du vill ha? Igår kväll blev det bara lugnt och mysigt med killen. kramar

miiah skrev:
2010-04-26 @ 16:19:52

sv: hmm okej.. nej jag har ingen länk, jag gick bara in på deras hemsida och såg det erbjudandet.. du kanske kan prova kolla efter nån rubrik som htr erbjudanden eller nått? :)



haha jaså? ;p men man kan se det på internet med ju om man vill :)



hoppas allt e bra idaG?

kram :)

blogg/hemsida: http://miijauh.blogg.se/
miiah skrev:
2010-04-26 @ 17:05:21

sv: nej jag vet inte var man hittar det, men det är extrafilm.se iallafall :P du får väl kika runder där o se om du hittar det :)



skönt :) det är bara bra med mig, är mätt o belåten nu :P

vad händer idag? :)

kram

blogg/hemsida: http://miijauh.blogg.se/



Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0